~pentas,hidup,kaktus,hidup~: MANUSIA..

Monday, March 5, 2012

MANUSIA..

ASSALAMMUALAIKUM..

pernah tak korang semua menebak yg seseorang itu tak sukakan korang? mesti ade kan.. aku juga saat ini merase macam tu.. tapi.. entah la.. mungkin khayalan aku semata aje. atau mungkin aku berfikir terlalu banyak hingga fikiran aku beracun. lillahita'ala aku cakap, aku sayang die. tapi sejak dari insiden tahun lepas, kami tak lagi semesra dahulu. mungkin ade hikmahnye. tapi aku redha, dan aku sentiase mengharapkan kebahagiaan die.. kami sama2 wanita & kami faham perasaan wanita itu bagaiman..

kadang2 jelingan seseorang tanpa kita berbuat salah menyebabkan hati kecil kite tertanya, "aku ade buat salah ke dengan die?" sedangkan aku cuba sehabis mungkin untuk berbual secara baik dengannya.. ape kan daya, manusia memang tidak pernah akan lari dari mengiakan hasutan syaitan.. wallahualam..

salam akhir.. ~LOL~

No comments:

Post a Comment