~pentas,hidup,kaktus,hidup~: KASIH SEORANG KAKAK..

Saturday, March 10, 2012

KASIH SEORANG KAKAK..

ASSALAMMUALAIKUM...
hai there.. 

hari ni aku agak suram. sebabnya rumet aku berjalan tak ajak aku. so sad.. even bagitahu ke mane diorang pergi pon tak. well, mungkin aku tak penting. hanya teman dikala kesusahan barangkali.. dalam aku keseorangan macam ni, aku terfikir if and only if i had a sister.. i wil be more happier than others.. aku teringin sangat punya kakak kandung.. boleh share probs sama2 kakak, share story, share even baju pon..*kalau saiz sama..

aku pernah tanya kat mak aku, kenapa aku tak de kakak.. *bodoh kan soalan aku. hehe.. mak aku cakap, before abang aku yang first, mak aku mengandung anak perempuan, then, berape bulan entah, kandungan tu hilang macam tu je.. orang dulu2 kata, ada orang pinjam.. terkejut jugak kami adik beradik dengar cerita ni.. tapi, ape kan daya, tak de rezeki.. aku jelous tahap gaban dengan cousin aku yang kat jb tu.. die ade 3 orang kaka, which bekerjaya.. kakak sulungnye ade bisness menjahit selain jadi guru tadika, kakak 2nd die, kerja kat salon, part time kat pasaraya. kakak 3rd die, tak keje coz tunangnye support life die... syok kan ade kakak macam die.. nak ape2 pon, dapat punye la dari kakak die.. uwaaa... jelous.. nak ade kakak jugak...*sambil hentak2 kaki..

itu aje.. ~LOL~ 

No comments:

Post a Comment