~pentas,hidup,kaktus,hidup~: AKU KE NIE??

Sunday, March 4, 2012

AKU KE NIE??

ASSALAMMUALAIKUM.. 
hai there..


time2 hujung minggu macam ni, aku lebih prefer habiskan mase dalam bilik.. why?? sebab dah tak de bende lain nak buat dah.. nak ulangkaji.. awal lagi la.. ceh! sembang.. bukan main.. tibe tang ade quiz, test or worst thing final exam baru la teringat waktu2 macam ni la sepatutnye aku harus ulangkaji kan.. tak guna da wei.. 


ok stop it. back to title.. aku rase aku lain macam dah sekarang ni.. mungkinkah suasana aku yang sudah menginjak dewasa, atau aku sudah temui soulmate aku.. oh no! impossible.. tapi worst aku rase aku dah mula bace article pasal keibuan, kekeluargaan n the nice thing is aku dah mule bace article keislaman.. nice kan.. 

dulu aku ade jugak la bace buku2 islamic ni, tapi tak la sekerap sekarang which aku rase tenang je bile bace.. u ols should read as what i read.. aku pun dah mule terjah blog2 mereka2 yg lebih menjurus bercerita pasal islam, agama allah yg suci ni.. korang akan rase nak bace lagi, nak bace lagi once u touch it.. seriously.. thats what i feel when i read those.. baru sebentar tadi aku bace blog fara lee ala.. isteri si ally iskandar tu.. nice beb.. blog fara die superb.. dlam tak sedar 3 jam aku menatap bace blog die.. can u believe it?? haha.. so, ape tunggu lagi.. have fun.



ok la itu aje untuk kali ni.. da.. ~LOL~

No comments:

Post a Comment