~pentas,hidup,kaktus,hidup~: SUMPAH! AKU DA LAME TAK BUAT KERJA TERKUTUK TU..

Thursday, June 30, 2011

SUMPAH! AKU DA LAME TAK BUAT KERJA TERKUTUK TU..

ASSALAMMUALAIKUM..
 hai guys.. wassup..

korang nak tahu tak.. tak nak tahu sudah, i merajuk nanti, baik u nak tahu.. ok, merepek.. actually aku nak bagi tahu yang aku dah 2 hari tak buat keje terkutuk tu.. swear!! sweat!! aku da 2 hari tak tengok muke aku kat cermin ajaib aku tu.. tu la keje terkutuk aku tiap bile kat rumah nie.. tapi dah 2 hari nie aku tak buat.. ceh! tak de la gempak mane, orang yang kat luar tu yang tak de cermin kat rumah, lagi la bertahun2 tak tengok cermin.. piiiirrraaaahhh... haha..


btw, tadi aku minum air laichikang (don't know how to spell). beli kat warung mektam aku.. c'mon la, support family's bussiness ma... haha.. kalau aku makan satay kat gerai mektam aku, kompem aku akan order air tu. macam kewajipan lak.. tapi hari nie, tetibe jerk nak minum air tu.. mungkin da lame tak pekene air tu kot..  sekali dua mangkuk aku telan.. hamek kau! haha... confirm2 kencing banyak kali malam nie.. 

c u next entry.. daaa.... ~LOL~

No comments:

Post a Comment