~pentas,hidup,kaktus,hidup~: LIKE NASHA AZIZ'S BODY..

Tuesday, June 28, 2011

LIKE NASHA AZIZ'S BODY..

ASSALAMMUALIKUM..
hai readers..

pagi tadi,tengah dok kusyuk mengemas dapur, aku terdengar ade orang panggil name aku,, tapi.. dalam rumah aku biasenye pagi2 tak de orang... konpius.. suare sape tu. hurm.. rupenye makcik aku sebelah rumah nie panggil da... hihi..

die panggil.. "mas! mas! maassss!!" aku pon jengah la kat celah tingkap nun.. die tegur.. "da kurus eh kau"
aku ape lagi.. "ye ke??" (hati berbunge2) die jawab.. "haa..." (means iye..)

on my relatives wedding.. (26.06.11)

wah2.. da lame orang tak puji aku cenggitu.. maklum la, aku nie kat U jerk la lau nak kurus, duk rumah, gemok la balik.. tapi da 2 bulan duk rumah doing nothing & tak keluar rumah, tetibe makcik aku cakap macam tu.. mau tak senyum sampai telinge aku.. plan aku memang nak turunkan berat about 5-8 kilos.. cume nak melaksanekannye tu payah sioottt.. korang x percaye, korang try la gemokkan badan korang tu, then try turunkan berat badan yang gemok tu.. baru korang rase.. hihi... kalau dapat body macam JENNIFER LOPEZ ke RIHANNA ke kan best.. paling koman pon macam  NASHA AZIZ pon jadik la... hihi..

c u soon guys.. daa.... ~LOL~

p/s : sekarang mood sentiase berubah-ubah, nak kate bulan mengambang, da lepas da.. tp really spoil my mood to updated blog.. sorry ye semua..

No comments:

Post a Comment