~pentas,hidup,kaktus,hidup~: PERGIMU TAKKAN KEMBALI..

Sunday, May 29, 2011

PERGIMU TAKKAN KEMBALI..

ASSALAMMUALAIKUM..
hai guys.. how 'bout ur day today? great?? for me, its totally not.. 


sesunnguhnya mati itu pasti..
itu yg dpt aku ungkapkan buat mase nie.. setelah allahyarham muhamad hafiz meninggalkan aku dan kawan2, mendiang gobeenath a/l devandran pula pergi. beberape hari selepas itu, seperti menuruti kata2nya kepada kami (kwn2 rapatnya), allahyarham muhammad syamsuri ramli pun menemui illahi. dan pada hari ini, allahyarham muhammad asyraf bin mustain meninggal dunia. semua ke4 mereka yg merupakan anak sulung dlm keluarge mereka meninggal kerana accident motor shj. aku tidak dpt menahan air mata. sedangkan aku blm sedia menerime pemergian mereka. sebegini awal mereke pergi. dan kesemuanye merupakan kawan terbaik aku.. aku redha dgn ketentuannya.. same2 lah kite mendoakan mereka. al-fatihah..


k la.. nie aje utk entry kali nie. c u next time..
daa...

2 comments: