~pentas,hidup,kaktus,hidup~: BB sakit??

Saturday, May 28, 2011

BB sakit??

ASSALAMMUALAIKUM..
 hai guys... 
(dgn harapan nak tukar kpd tulisan penuh, x nak da short form lg.. aje gile minah nie..)

agaknye da berape lame ye aku x update nie.. hurm... seminggu, dua minggu, 3 minggu kali (gaye indon).. :) bkn ape.. nie semua gare2 BB a.k.a berukben aq yg wat hal.. menurut bil yg bertandang ke rumah aku tempoh hari, die telah tidak diberi nafkah zahir.. warrrgggghhhhh.... aku x bayar bil rupenye.. hihi.. dulu aku gune topup berukben, tp rm 20 seminggu. mane boleh tahan beb.. menangis poket aku.. sob3! so, aku decide tukar ke line..  beberape hari lepas, aku ajak adik aku pergi bayar bil nie. & then, tarra... keajaiban berlaku.. berukben aku da boleh gune.. hihi.. (haprak punye org)

eh! lupe lak nak bagi tahu important part.. aku.. aku... aku... aku sebenarnye.. (aje kene lempang budak nie kang) hihi.. aku sebenarnye gune berukben celcom.. ( dgn banggenye mengatekan) terpantas, terhebat & terbaik r celcom.. luv u celcom (padehal no fon aku, aku gune maxis, nak bangge dgn celcom lak, mahu kaki ka??) hihi..

k la.. nie jerk entry aku kali nie.. c u next time.. daaa.... ~LOL~

(harapan mungkin akan berhasil, tp ade gak short form nye. hihi...)

No comments:

Post a Comment