~pentas,hidup,kaktus,hidup~: U R PLASTIC DUDE!

Monday, December 12, 2011

U R PLASTIC DUDE!

ASSALAMMUALAIKUM SEMUA..

aku bukan tak puas hati dengan die nie.. tapi aku memang benar2 tak puas hati dengan die nie.. mane tak.. muke je nampak baik, tapi belakang aku, mengate aku macam2.. wei, kalau kau tak puas hati dengan aku, meh hadap aku.. kite tengaok..tak payah nak luahkan rase tak puas hati kau tu belakang aku..(berape banyak 'tak puas hati' daaa). cerite bagai nak rak yang aku la punce segalenye.. masalah semua dari aku.. aku, aku, aku lah segalenye jadi serabut.. arghhh.. kuajaqqqq!!!

dulu berkepit dengan aku, sanggup tahan lapar sebab nak makan same aku, sanggup buat ape je untuk aku, siap dengar cakap mak kau konon nye mak kau cakap "biar kite tunggu orang, jangan orang yang menunggu kite" woi! bla laaa.... 

sekarang, da renggang dengan aku, segalenye nak ungkit balik.. ape cerrr??!! ade aku ungkit pasal kau ke? sikit pon x hadap la wei.. memang aku sayang kau, sebab kau kawan aku, kau teman aku.. tapi sanggup kau malukan aku dengan kawan2 kite.. sanggup kau buat aku macam nie.. jauh disudut hati aku, aku sangat terkesan dengan sikap kau.. aku tak kisah kau nak buang aku dari hidup kau, tapi kite masing2 da matang.. tak payah nak buat cerite macam budak tak de akal... aku tak salah kan kau 100%, aku pun ade jugak cacat celanye.. tapi tak de la sampai nak mengaibkan orang.. at least give some respect to ur old fren dude..

agiosss ~LOL~

2 comments:

  1. soleheen : agak terkilan jugak la orang yg bersame dgn kite dulu sanggup buat macam tu kat kita.. kita sayang kat die, macam ni die balas.. smpai hati die...

    ReplyDelete