~pentas,hidup,kaktus,hidup~: JELOUS YANG BAIK..

Sunday, December 18, 2011

JELOUS YANG BAIK..

ASSALAMMUALAIKUM THERE..
HAI HAI HAI.. HARAP KORANG2 SIHAT WAL'AFIAT MACAM AKU KAT SINI.. *ceh

ok. korang pernah dengar tak ade jelous yang baik untuk diri kite ni.. ha.. sebenarnye ade.. tak semestinye jelous tu yang untuk niat jahat2 je.. (aku pernah rase, so jangan kate korang tak de jelous yang jahat macam aku)

sometimes kite tak sedar dalam diam timbul perasaan yang tak menyenangkan macm ni.. ok, back to the story.. aku jelous dengan group presentation about uranium in my mineral deposit class.. well, depa (kawan aku la tu) dapat A dalam presentation tu, group aku dapat B.. tu yang jelous.. and with that feelings, aku nekad akan do the best in the next presentation.. tak kire la presentation yang mane pon, aku nak do the best lain kali.. chaiyok2! *ceh, nekad konon

tapi, aku rase same je or lebih kurang je the way they present dengan the way group aku present.. *tak puas hati tu.. haha.. aku tak tahu ape yag lect aku tengok lebihnye group diorang tu.. one of my group member pergi la tanye lect tu, kenape group kitorang dapat B an, then lect tu cakap ape tau.. beliau cakap "tu je yang boleh saya bagi" hurm.. sampai hati lect tu buat group aku macam ni..

nota kaki : 
now tengah jelous tengok kawan2 aku study sedangkan aku kene buat report presentation aku yg dapat B tu

ok la.. agioss... ~LOL~ salam

No comments:

Post a Comment