~pentas,hidup,kaktus,hidup~: RAYE AJI DI PERANTAUAN

Tuesday, November 15, 2011

RAYE AJI DI PERANTAUAN

ASSALAMMUALAIKUM..
HAI PEEPS.. SIHAT? HOPE SO..

macam sedih kan title kat atas tu. tapi memang sedih pon. aku ni tak dapat nak balik raye aji yang lepas. sebab ape? sebab nak berkhidmat untuk negare. cewah ayat.. poyos! hehe.. tak de la.. sebenarnye aku ade camp tu.. yang aku habaq kat hampa kat entry before this.. 

ok! this is the first time i've been celebrate raya kat rumah orang lain. kenape kat rumah orang lain? aku tak de rumah ke? bukan la.. sebab cuti yang diberikan tak mengizinkan aku beraye di kampung. aku ade cuti 4 hari je.. memang korang akan cakap cukup je. tapi perjalanan ke rumah aku amek mase satu malam = 8 hours u know.. huh! jenuh nak menunggu dalam bas.. kematu bontot beb.. tu kalau aku amek bas malam. x pe la lagi. kalu aku amek bas siang, mahu tak burn hari aku satu hari tu.. hurm.. mane puas nak beraye kat kampung 2 3 hari je beb.. at least seminggu la kan..

ok. kalau aku tak beraye kat kampung, aku beraye kat mane? ha.. ni yang cek nak habaq mai ni.. cek beraye kat rumah skuad palapes cek.. kat bandaq baru kedah ni.. hehe.. tq kynah.. family die, lahai sporting habis la.. bagi makan satay lagi. sedap woo.... abang die bagi pinjam kerete so that kitorang boleh beraye rumah fathul.. x la jauh sangat rumah fathul dari rumah kynah.. dekat ja.. kat rumah fathul lak makan daging korban.. best wo.. sup lembu.. daging masak kunyit lagi syok.. hurm.. air asam mak die macam air asam kat kafe la.. hehe.. ok la lets the picture speak..

aku di pagi raya

atin yang baru lepas mandi.
*rumet

anak2 buah kynah

rajin la konon ye..

aku lagi.. hihi.. jangan marah ye..
*peace yaww

3 dara pingitan

kami!!

mesej sape la c fieza hun ni..

satay yang kami makan di pagi raya.. nyum3..

afif, ayie n toyak datang..

semua ade kat rumah kynah

tunggu depa makan la ni..

sambil tunggu depa makan, aku makan lagi..

mereka cantik..

tuan rumah dan fieza hun..

afif n ayie bergelak sakan di rumah fathul..

fathul najmi..

bincang ape tah..

lagi sekali..
ok.. thats all from me.. c u next time..
~LOL~

No comments:

Post a Comment