~pentas,hidup,kaktus,hidup~: BILE DAH ADE PERASAAN INI..

Monday, November 7, 2011

BILE DAH ADE PERASAAN INI..

ASSALAMMUALAIKUM..
HAI GUYS..
LAME TAK BERSUA KAN..

bukan ape, kadang2 banyak je idea nak update blog, tapi.. bile da mengadap lappy kesayangan ni, lain pulak jadi nye.. plan nak ber-FB-ing dalam 10-15 minit, tapi, 10-15 jam jadinye.. hehe.. duk donlot lagu la, stalk fb orang la. n macam2 lagi la yang menaik untuk dilakukan.. 

eh2, sebelum tu nak tu, nak tanye kat korang la... korang penah tak crush kat someone.. ha.. mesti ade kan.. now aku rase macam aku cush kat someone la... 
Image Detail

 lahai hati, bersabar ye sayang.. tak lame lagi awak akan ade pasangan... die add aku kat fb tau, n i was like.. omg.. tak sangke.. tak sangke.. hurm.. aku tak tau nak kata pa.. aku happy sangat wei.. heaven je rase..


ok la, c u then.. ~LOL~

No comments:

Post a Comment