~pentas,hidup,kaktus,hidup~: PUASA OH PUASA!!

Monday, August 15, 2011

PUASA OH PUASA!!

ASSALAMMUALAIKUM..
hai readers..

agak lame seyh aku tak update blog ni.. malas telah menemani aku sepanjang aku tidak meng-update blog..
agaknye da terlambat tak aku nak wish SELAMAT BERPUASA & SALAM RAMADHAN kat korang semua?.. tak pe.. aku da wish da pon.. well.. thats it.. sepanjang da 15 hari berpuase nie kan, aku baru sempat 3 kali pergi bazar ramadhan kat MERLIMAU tu.. sumpah sesak kalau pergi jam 5.30 ke atas.. tapi cousin aku cakap, pukul 4 pon da ramai org.. huh!! pesat gak ye bazar kat situ membangun.. huhu.. well.. waktu2 macam tu la org ramai nak g coz da redup sikit.. tak gitu nyah!! 

well.. sape2 yang tinggal dekat MELAKA should pay a visit there.. memang memuaskan tau.. macam2 ada..

ok! thats all.. see you soon.. daaa.. ~LOL~

No comments:

Post a Comment