~pentas,hidup,kaktus,hidup~: HOME SWEET HOME.. :)

Saturday, October 22, 2011

HOME SWEET HOME.. :)

ASSALAMMUALAIKUM PEEPS..
HAI U OLS..
terase happy bangat.. sebab ape? sebab currently at my own room, my own house.. hehe.. ceteke bile aku balik.. taraaa... malam semalam aku gerak balik then, pagi tadi sampai.. dari penang ke rumah aku ambil mase 6-8 hours.. naik bas la.. kalau naik kerete.. erm.. don't know coz tak pernah lagi datang penang naik kerete.. well, well, dan well..

aku tak tahu nak describe macam mane happy-nye aku kat rumah ni.. dapat tatap muke mak, ayah, anak buah yang comel2 n my siblings.. hehe.. tadi jalan2 ke UTEM campus induk coz ade convocation. plus ade asiah.. abang asiah grad hari ni.. so, ambil kesempatan la nak jalan2.. bile lagi kan.. kebetulan ade orang offday from work.. so aku ajak la jalan sane sini..
aniq haziq

aliff irfan

azim putra

mak aku pulak sempat perli time aku cakap nak gi convo abang asiah.. "baru balik da nak jalan, bukannye nak tolong aku kat rumah" haha.. gelak besau aku.. ye la, mane tak, kat rumah ade keje ape je.. nothing much la.. kak ipau aku boleh buat all that since die stay kat rumah aku 3 bulan ni coz mak die yang tinggal serumah dengan die gi haji or umrah.. err.. tak tahu la aku which one..

kejam tak aku.. hehe.. bukan semua keje la aku bagi kat akak aku buat.. sikit je pon.. kadang aku dengan die sendiri tak de keje nak buat kat rumah ni.. haha.. bab masak yang berat2 memang aku fail la kan.. die la yang masak kalau tak mak aku.. aku kejenye kat bahagian baju n mengemas rumah selain baby sitter tuk anak die since die ngan abang aku keje.. hehe..
saje nak interframe muke yang macam haram.. haha..

till then.. c u next entry.. ~LOL~

No comments:

Post a Comment